Konferencija će se održati pod pokroviteljstvom MINISTARSTVA TURIZMA i uz podršku TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA ZAGREBA
22.travnja 2016. Hotel Sheraton, Zagreb
Kotizacija: 1.390,00 + PDV
Kulturna baština destinacija – počelo svih putovanja kroz povijest,nedovoljno iskorišten potencijal hrvatskog turizma, motivacija za 80% Europljana u odabiru destinacije i konačno odličan temelj za visokokvalitetni turizam kao i privlačenje novih korisnika hrvatskih destinacija, glavna je tema konferencije Kulturni turizam – vrijednost i značenje za Hrvatsku.
PROGRAM KONFERENCIJE:
08:30 – 09:00 REGISTRACIJA SUDIONIKA
09:00 – 09:15 OTVARANJE KONFERENCIJE, POZDRAVNI GOV G. ANTUN KLIMAN, MINISTAR, MINISTARSTVO TURIZMA
09:15 – 10:45 STRATEŠKI PRISTUP KORIŠTENJU KT ATRAKCIJA_
* Destinacije kulturnog turizma, baština u gradskom turizmu, VLASTA KLARIĆ, _glavni tajnik UNPAH_
* Kako oblikovati interpretaciju, DRAGANA LUCIJA RATKOVIĆ,_direktorica Muze_
* Živuća baština – jesmo li otkrili kako oživjeti resurse, SANJA CIKOPAN KOROTAJ, _direktorica TZ Pula_
10:45 – 11:00 PAUZA ZA KAVU
11:00 – 12:00 CASE STUDY
* Arheologija i turizam – primjeri dobre prakse, DORA KUŠEN SPALJ, viša muzejska savjetnica AMZ_
* Duhovnost u turizmu – primjeri dobre prakse, RENATA TOMLJENOVIĆ,znanstveni suradnik IZTZG_
12:00 – 13:00 PANEL RASPRAVA: 5 MUZEJSKIH MEGAPROJEKATA ZA TURIZAM
* Muzej krapinskih neandertalaca, Vlasta Krklec
* Muzej vučedolske kulture, Mirela Hutinec
* Muzej sinjske alke, Boris Grčić Filipović
* Kninski muzej, Zvonimir Jelić
* Prirodoslovni muzej Metković, Ivana Baće
* Crkveni muzeji, mons. Nedjeljko Pintarić
* Kultura za turizam, Bosiljko Domazet, Ministarstvo turizma
13:00 – 14:00 RUČAK U RESTORANU HOTELA SHERATON
14:00 – 16:00 KULTURNI TURIZAM – PROIZVOD KOJI MOŽEMO PRODATI_
* Potencijali kulturnog turizma u EU prilikama za turizam te prepoznatljivost na međunarodnom tržištu, BLANKA BELOŠEVIĆ, Ministarstvo turizma_
* Potrebe turoperatera za ponudom kulturno – turističkih proizvoda na području EU i strateški položaj kulturnog turizma u turističkoj politici EU, TIM FAIRHURST, _voditelj Odjela za ciljeve strateške politike EU turizma ETOA_
* Kulturno-turistički proizvod – što ga čini, primjer dobre prakse Ban tours, SUZANA MARKOVIĆ, _direktorica prodaje i marketinga Bantoursa_
* KTP – najčešće greške, KTP tips&tricks – primjer dobre prakse, DARKO FATOVIĆ, _Ban tours_
* Korisnici i trendovi koji će oblikovati budućnost, VLASTA KLARIĆ,_ glavni tajnik UNPAH_
Tema kulturnog turizma nije samo tema ove konferencije već i neslužbeno najavljena tema za izbor EDEN destinacije 2017. u kojem će već tradicionalno sudjelovati i hrvatski kandidati za izbor.
Izvor:kulturni-turizam.eu
Podijeli: